مشہور ایکٹر سشانت سنگھ راجپوت نے کی خودکشی۔جانئے پوری خبر

0
284
مشہور ایکٹر سشانت سنگھ راجپوت نے کی خودکشی۔جانئے پوری خبر
مشہور ایکٹر سشانت سنگھ راجپوت نے کی خودکشی۔جانئے پوری خبر

مشہور ایکٹر سشانت سنگھ راجپوت نے کی خودکشی۔بالی وڈ سکتے میں
سشانت نے چھوٹے کیریئر میں زبردست کام کیا
مشہور فلم ایکٹر بے حد اسمارٹ ہنس مکھ سشانت سنگھ کے انتقال کی خبر سے پورا بالی وڈ ہل گیا ہے ان کی لاش ممبئی میں باندرا کے ان کے فلیٹ میں جھولتی ہوئی ملی اس خودکشی سے بالی ووڈ کے مشہور شخصیات سمیت ان کے مداح بھی حیران ہیں۔ سوشانت نے کئی سال تک بالی ووڈ میں کام نہیں کیا ، لیکن ان کے پاس بہت سی یادیں ہیں جو ہمیشہ یاد رکھی جائیں گی۔ ان کا فلمی کیریئر شاید بہت بڑا نہ ہو ، لیکن انہوں نے ایسی بہت سی فلمیں بھی کیں ، جو ہمیشہ یاد رکھی جائیں گی اور ہر کوئی اسے دیکھنا ہمیشہ پسند کرے گا۔
شدھ دیسی رومانس ‘
اس فلم میں ، انہوں نے ایک رومانٹک لڑکے کا کردار ادا کیا تھا۔ فلم میں وہ دونوں اداکاراؤں وانی کپور اور پرینیتی چوپڑا کے ساتھ ایک ساتھ رومانس کرتے ہوئے دکھائے گئے تھے۔ فلم کو شائقین نے خوب پذیرائی دی اس فہرست میں پہلا نام 2013 میں آنے والی فلم ‘کا پو چی کا ہے۔

کاپوچی

یہ سوشانت کی پہلی فلم بھی ہے ، جس کے ساتھ ہی انہوں نے بالی ووڈ میں قدم رکھا۔ سوشانت کی یہ فلم تین نوجوانوں کی زندگی پر مبنی تھی۔ اس میں ، اس نے ایک لڑکے کا کردار ادا کیا جس کا کھیلوں میں رجحان ہے۔ اس فلم میں سوشانت کی اداکاری کو خوب سراہا گیا۔

کیدارناتھ ‘
سوشانت کو سارہ علی خان کے ساتھ سال 2018 میں فلم ‘کیدارناتھ میں دیکھا گیا تھا۔ اس فلم میں سوشانت سنگھ کو ایک مسلم نوجوان منصور خان کے طور پر دیکھا گیا تھا۔ یہ فلم کیدارناتھ میں قدرتی آفات کو مرکز میں رکھ کر بنائی گئی ہے۔
چھچھورے
پچھلے سال ریلیز ہونے والی سوشانت سنگھ کی فلم چھچھورے ، پانچ دوستوں کی کہانی پر مبنی ہے۔ اس فلم میں سوشانت کے ساتھ اداکارہ شردھا کپور مرکزی کردار میں نظر آئیں۔ فلم کے گانوں کو خوب پسند کیا گیا ہے۔

Article on Sushant Singh Rajput suicide

Sada Today web portal

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here