خصوصی: بالی ووڈ اسٹارز نے فلم ”نو مینس نو‘‘میں ان پٹ کے لئے اپنا وقت دیا ہے- ہدایت کار وکاش ورما

0
39
The Good Maharaja

فلم کے بارے میں ، اس کے ہدایتکار وکاش ورما نے پولینڈ میں شوٹنگ ہوئی اس فلم کے بارے میں تفصیل سے گفتگو کی اور بتایا کہ یہ ایکشن فلم دوسری فلموں سے کس طرح مختلف ہے۔

The Good Maharaja

فلم No Means No کی شوٹنگ مکمل ہو چکی ہے اور اب وہ ریلیز کے لئے تیار ہے۔ میکرس نے ابھی اسے 5 ؍نومبر کوریلیزکرنے کا ارادہ بنایا ہے۔ انہیں امید ہے کہ تب تک کورونا کا قہر ختم ہوجائے گی اور تھیٹر دوبارہ کھل جائیں گے۔
فلم کے بارے میں ، اس کے ہدایتکار وکاش ورما نے ٹی وی بھارت اور پولینڈ میں شوٹ ہوئی اس فلم کے بارے میں تفصیل سے گفتگو کی اور بتایا کہ یہ ایکشن فلم دوسری فلموں سے کس طرح مختلف ہے۔ اس کی شوٹنگ میں اسے کس طرح کے چیلنجوں کا سامنا کرنا پڑا اور فروری 2022 میں چین میں ہونے والے ونٹراولمپکس سے اس کا کیا تعلق ہے۔
اسے ہندی ، انگریزی اور پولش تین زبانوں میں ریلیزکیا جانا ہے۔ بالی ووڈ کو’’ نومینس نو‘‘سے ایک نیا چہرہ ملنے جارہا ہے ، جس کا نام دھرو ورما ہے۔ اس میں کام کرنے والے دیگر ستاروں میں گلشن گروور ، شرد کپور کے علاوہ پولینڈ سپر اسٹارز شامل ہیں۔

Exclusive : बॉलीवुड स्टार्स ने खुद अपना वक्त देकर फिल्म No Means No में दिए हैं इनपुट्स - डायरेक्टर विकाश वर्मा

ٹیزر ہوا لانچ
No Mees No کا 1 منٹ 8 سیکنڈ کا ٹیزر لانچ کیا گیا ہے۔ جس میں دھرووا کی دھامیدار انٹری ایکشن کرتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے۔ وکاش ورما نے بتایا کہ فلم میں بالی ووڈ کے بہت سارے اسٹارز دیکھے گئے ہیں اور بطور پروڈکٹ سامنے آنے والے اسٹارز نے اسے بہت پسند کیا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ اس کے ٹریلر کو شاہ رخ خان ، پریتی زنٹا ، سنجے دت اور گلوکار ساجد خان نے سراہا ہے۔
سنجے دت فلم بنانے کے وقت سے ہی پروڈکشن ٹیم سے گفتگو کر رہے ہیں اور انہوں نے اس میں اپنی تخلیقی صلاحیتوں میں سے بہت سارے عناصر کو دیئے ہیں۔ فلم کے ٹیزر میں دھرو ورما کا زبردست ایکشن اوتار دکھایا گیا ہے۔ اس میں اپنی کارکردگی دیکھ کر ہر شخص حیرت زدہ ہے۔ ان کی فلم کے ٹیزر کو فلمی نقادوں نے بھی سراہا ہے۔

اسکیئنگ کے دوران ایکشن سینز کئے گئے
جیمز بانڈ فلموں کی طرح ، اس فلم میں بھی اسکیئنگ کرتے وقت ایکشن کے سلسلے پیش کیے گئے ہیں۔ جنہیں مائنس 20 ڈگری میں شوٹ کی گئی۔ان مناظر کی انجام دہی کے لیے، صحیح برفباری کا حصول کے لئے پوری یونٹ کئی ماہ تک پولینڈ میں رہی اور منصوبہ کے مطابق اس فلم کی شوٹنگ کی جاسکے۔
ونٹراولمپکس میں انگریزی میں ریلیز
وکاش ورما کے مطابق ، انہوں نے فلم میں اسکیئنگ کے ایکشن مناظر کو زیادہ مقبول بنانے کے لئے فروری میں چین میں ہونے والے ونٹر اولمپکس میں انگریزی میں ریلیز کرنے کا منصوبہ بنایا ہے کیونکہ اس کے ہیرو کھلاڑی کے کردار میں ہیں اور اسکیئنگ چیمپئن شپ میں حصہ لینے پولینڈ جاتا ہے۔ اس سے ہندوستان میں سکینگ ایڈونچر کھیلوں کے فروغ میں بھی مدد ملے گی۔
خواتین کو بااختیار بنانے کی کہانی
No Means No کے عنوان سے گفتگو کرتے ہوئے ، وکاش کا کہنا ہے کہ اگرچہ اس فلم کو ایکشن فلم کے طور پر پیش کیا جارہا ہے ، لیکن اس کی کہانی کی اصل بات یہ ہے کہ وہ خواتین کو بااختیار بنانے کا پیغام ہے۔ جس سے ہر عورت خود کو جڑا ہوا محسوس کرے گی۔
پریتی زنٹا کا خصوصی پیغام
پریتی زنٹا اس فلم کی رشیز دیکھنے کے بعد اتنی پرجوش ہو گئیں کہ انہوں نے خود ایک ویڈیو شوٹ کرکے میڈیا میں ریلیزکردیا۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here