خوبصورت چہرے کے ساتھ جلد کی دلکشی بڑھائے

0
219

ابھی عید کی چھٹیاں ختم ہوئی ہیں مگر ملنا ملانا اور دعوتوں کا سلسلہ جاری ہے۔ ایسے میں خواتین جِلد پر نکھار لانے اور رنگ گورا کرنے کے لیے مہنگی مہنگی کریم یا بیوٹی پراڈکٹس کا استعمال کرتی ہیں، مگر کیوں؟ ہم جانتے ہیں کہ جِلد کی دلکشی بڑھانے کا خواب اس مصروف زندگی اور آلودگی بھری فضامیں بہت کٹھن ہے۔ ایسے میں غیر معیاری بیوٹی پراڈکٹس اورزیادہ میک اَپ کا استعمال جِلد کے لیے زیادہ نقصان دہ ثابت ہوسکتا ہے۔
قدرتی اجزاء کا استعمال جِلد کی رنگت گوری کرنے، داغ دھبے صاف کرنے اور نقصان دہ بیکٹریا کے اثرات کو کم کرنے کے علاوہ آپ کو الرجی، جِلد کے کینسر اور دوسری بہت سی بیماریوں سے بچاسکتا ہے۔ آج ہم آپ سے کچھ ایسی ہی قدرتی اجزاء اور گھر میں تیار کیے جانے والے ماسک سے متعلق معلومات شیئر کریں گے، جو نہ تو مہنگے ہیں اور نہ ہی آپ کی جِلد کے لیے نقصان دہ۔
پیتے اور شہد کا ماسک:
پپیتا نہ صرف کھانے میں لذیذ ہوتا ہے بلکہ چہرے کی جِلد کے لیے بھی بہترین ہے۔ اس میںموجود وٹامن اے اورپاپین انزائم جِلد کے مردہ خلیوں کودوبارہ فعال کردیتے ہیں، جس سے جِلد تازہ اورچمکدارلگنے لگتی ہے جبکہ یہ جِلد کو خشک ہونے سے بھی بچاتے ہیں۔
ماسک بنانے کا طریقہ :
آدھا پپیتالیں اور اس کے گودے کا جوس نکال لیں،اس میں 3چمچے شہد مکس کر لیں، اب اس ماسک کو اپنے چہرے اور گردن پر لگائیں اور 20منٹ تک لگانے کے بعد اسے ٹھنڈے پانی سے دھولیں۔ اس کے علاوہ کچے پپیتے کو اچھی طرح پیس لیں اور اسے اپنے چہرے پر آدھا گھنٹے تک لگا رہنے دیں، یہ پیسٹ چہرے کی جلد کو نرم اور ملائم بنائے گا اور چہرے پر بننے والے داغ اور جھائیوں کو ختم کردے گا۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here