شادی مقدس فریضہ۔نکاح فار ایور ویبسائٹ مومنین کے لۓ

آج کے غیر معتبر دور میں متاہلِ زندگی جیسے دقیق مسائل کا ہل بھی انٹرنیٹ اسکرین پر ڈھونڈنا، صحیح پروفائل ڈھونڈنا اور منسوب کو حتمی شکل دینے تک کا سفر بہت ہی پیچیدہ ہوگیا ہے۔ ہندوستان میں مسلم شادیاں مشرقی تہذیب و روایات سے بھری ہوئی ہیں اور یہ خاندانی راہ و رسم اور اخلاقیات سے چلتی ہیں۔ لہذا ، ایک حقیقی و اسلامی ازدواجی مقام کا زیرِ انتظام ہونا ہمارے مسلم معاشرے کی اشد ضرورت ہے۔ مسلم نوجوانوں کو اپنے مذہب کی حدود میں رہتے ہوئے اپنا کامل شریکِ سفر دیکھنے کے لئے ایک مسلم مرکزیت والے پلیٹ فارم کی ضرورت ہے۔

قوم و معاشرے کی اس بے جا ضرورت کو محسوس کرتے ہوئے، علی گڑھ مسلم یونیورسٹی اور جامعہ ہمدرد کے ایک سابق طالب علم، جناب حماد رحمان صاحب نے ہندوستان کی سب سے بڑی اور متنوع مسلم شادی بیاہ سے منسلک ویب سائٹ ‘نیکاہ فوریور’ کی بنیاد رکھی ہے۔ انہوں نے اپنے مِشن کو یوں بیان کیا ہے کہ ’’ آپ کے مستقبل کو ہمیشہ مستقل و متصل رکھنا ہی ہماری اولین ترجیح ہے-“

وہ اس بات پر زور دیتے ہیں کہ اسلام میں شادی آپ کی نصف مذہبی ذمہ داریوں کی ادائیگی کا دروازہ ہے، جیسا کہ پیغمبرِ اسلام ﷺ نے بتایا ہےـ

ماشاءاللہ! اسی نیت اور جذبے سے ہم کنار ہوتے ہوئے ‘نکاہ فاریور’ کی بنیاد رکھی گئی ہے تاکہ مسلمان بھائی بہنوں کو صحیح میچ تلاش کرنے میں نقدرِ احتیاج مدد فراہم ہو۔

نکاح فاریور وہ جگہ ہے جہاں جوڑے متحد بالذات ہو جائیں گے اور خدا تعالیٰ کا شکر ادا کریں گے۔” لہذا، ان تمام مومنین کے لئے جو اپنے بہتر شریکِ راہ کی تلاش میں ہیں ان کو اس آنلائن پلیٹ فارم کی خوش خبری ضرور دیں۔ نکاہ فوریور ڈاٹ کام ایک ڈیجیٹل ازدواجی پلیٹ فارم ہے جو صداقت ، اخلاقیات اور اعتماد کی بنیاد پر مبنی ہے۔ اس کا قیام 2018 میں ہوا اور آج الحمدللہ بتدریج اضافے کے ساتھ 6000 سے زائد رجسٹرڈ صارفین ہیں۔ دہلی میں مقیم ہے اور ہندوستانی مسلمانوں کی ازدواجی ضروریات کی خدمت کو واحد مقصد شمجھتے ہوئے انتہائی سنجیدگی اور متانت سے چلائی جارہی ہے۔ یہاں ہر رجسٹرڈ صارف کے ساتھ تعلقات شفافیت اور ملّی جذبے پر مبنی ہےـ بقول حماد صاحب یہ اسٹارٹ اپ سب کے لئے قابلِ قبول قیمت پر مناسب رشتے فراہم کرانے میں مرکوز ہے۔ دیگر ازدواجی سائٹوں کے برعکس، یہاں رجسٹریشن بغیر کسی اضافی فیس کی ادائیگی کے سادہ اقدامات میں کی جاسکتی ہے۔ حماد صاحب کی رائے ہے کہ اس عالمی ازدواجی نیٹ ورک کا حصہ بننے کے لئے ہر مسلمان کو مساوی موقع ملنا چاہئے۔ کیونکہ آپ کو کبھی نہیں معلوم کہ کون آپ کو کس وقت اور کس جگہ پر کامل پاتا ہے۔
عمر، ریاست اور ترجیحات جیسے فلٹرز کے ساتھ مطلوبہ پروفائلز کو تلاش کرنے اور ان سے منسلک کرنے کے لئے ویب سائٹ آسان الگورتھم کا استعمال کرتی ہے۔ نکا فوریور ڈاٹ کام مستقبل پر مبنی ہے لہذا یہ اپنے صارفین کے ساتھ معیار سے ثابت ہونے کے ساتھ ساتھ عملی طور پر موثر روابط کو بھی یقینی بناتا ہے۔ اسٹارٹ اپ بڑی تعداد میں ڈیٹا بیس کو برقرار رکھنے کے لئے مصنوعی ذہانت اور بلاک چین ٹکنالوجی کا استعمال کرتا ہے۔ تفصیلی معلومات رکھنے کی ذمہ داری کے ساتھ ، نکافوریور اپنے مؤکل کا بائیو ڈیٹا انتہائی محفوظ لاکروں میں رکھتے ہیں۔ ان کے پاس ذاتی یا تجارتی فوائد کے لئے آپ کی ذاتی معلومات کے انکشاف کی کوئی پوشیدہ پالیسی نہیں ہے۔ جناب حماد رحمان نے ویب سائٹ ڈیزائن اور اختیارات اور بہت کم اور آسان رکھے ہیں۔ نکافوریور کے پاس صارفین کے موافق انٹرفیس ہے۔ یہ آپ کے فون یا لیپ ٹاپ پر زیادہ جگہ نہیں لیتا ہے اور اچھی رفتار سے کام کرتا ہے۔ اختیارات کی ترجمانی آسان ہے اور آپ ایک صفحے سے دوسرے صفحے آسانی سے منتقل ہو سکتے ہیں۔

رازداری اور حفاظت۔
زیادہ تر مسلمان خواتین اپنی پروفائل تصویر کی رازداری کے بارے میں فکرمند ہیں۔ یہ ایک چیلنج ہے کیونکہ دوسری ازدواجی سائٹیں مسلمان خواتین کی رازداری کے معاملات پر زیادہ فکر مند نہیں ہیں۔ تاہم ، نکافوریور نے حیا کو مسلم خواتین کی غالب اور خوبصورت ترین خوبیوں کے طور پر تشفی بخش حفاظت میں رکھنے کا عزم کیا ہے ـ گویا خواتین کی پروفائل اور تصویر کی رازداری خواتین صارفین کے لئے تقدس اور تقویت کو برقرار رکھتی ہے۔ جب صارف دلچسپی رکھنے والے کنبہ کے ساتھ رابطہ کرے اور تصویر شیئر کرنے میں راضی ہو تو اسے ذاتی ترتیب میں بعد میں تبدیل کیا جاسکتا ہے۔ اسٹارٹ اپ میں بھی معلومات کی تازہ کاری اور نئے پروفائلز پر نگاہ رکھنے کے لئے پروفائلز کی مستقل نگرانی کرنے کی پالیسی ہے۔ یہ معصوم لوگوں کو کسی قسم کے فریب سے بچانے کے لئے اور سائٹ کے غلط استعمال سے بچنے کے لئے کیا گیا ہے۔

سائٹ صرف مستند شناختی ثبوت اور پس منظر کی جانچ پر کام کرتی ہے۔ سائٹ پر رجسٹرڈ ہر مسلمان فرد کی حفاظت کو حرج نہیں سمجھا جاتا ہے۔
شروعات میں تخلیقی مصنفین کا ایک اعلی کام کرنے والا گروپ موجود ہے جو یہ جانتے ہیں کہ شادی کے وقت دولہا اور دلہن کن احساسات سے دو چار ہوتے ہیں۔ یہ مصنفین اپنے بلاگ کی فرحت میں شراکت کرتے ہیں جو اسلام کی روشنی میں مسلم شادیوں کے بارے میں بات کرتی ہے-
بھائ حماد خود انتہائی حوصلہ بخش فرد ہیں جو نکاہ فوریور کو عالمی سطح پر سب سے بڑا اسلامی ازدواجی سائٹ بنانا چاہتے ہیں۔ وہ پُرامید ہیں کہ آپ کو خوشی ہوگی جس کی تلاش آپ میچ سازی میں کر رہے ہیں۔ ان کا ماننا ہے، “جب اللہ دو لوگوں کو متحد کرنے کا ارادہ کرتا ہے تو، اس روئے زمین پر کوئی طاقت ان کے درمیان نہیں آ سکتیں ـ یہ ایک سبق ہے جو ہم سب بالآخر سیکھتے ہی ہیں۔ “ان کا مقصد نکاہ فوریور کے ساتھ اس وعدے کو پورا کرنا ہے جو وعدہ اب دیگر پلیٹ فارمز پہ محظ ایک زبانی تکلّف بن کر رہ گئی ہے ـ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pin It on Pinterest