اب روبوٹ دل کے سرجن کی مدد کرتا ہے۔گیان بھدر

گیان بھدر

ہندوستان میں دل کی دوائی ایک انقلابی مرحلے سے گزر رہی ہے۔ انقلاب اس طرح کا ہے کہ روبوٹ جو دو دہائی قبل صرف ایک خیالی تصور تھا ، اب ایک حقیقت بن گیا ہے۔ اس گستاخانہ تخیل کو حقیقت کی سطح پر ڈالنے کا سہرا گڑگاؤں میں واقع میدانتا اسپتال کے چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹر ڈاکٹر نریش تریھن کو جاتا ہے۔

دا ونسی کے نام سے جانے والے اس رپورٹ کے لوہے سے بنے ہاتھ کے سرے پر کیمرہ لگا ہوتا ہے۔ روبوٹک سرجری کے تحت ، مریض کے دائیں سینے پر 5 سے 8 سینٹی میٹر کاچیرا بنایا جاتا ہے۔
یہ اس لئے کیا گیا ہے کہ اس کی پسلیوں کے بیچ میں ایک چھوٹا سا پانچ ملی میٹر دوربین رکھا جاسکے۔ روبوٹ پر کیمرا اس عکاسی کو اپنی گرفت میں لے لیتا ہے اور ویڈیو کو اسکرین پر منتقل کرتا ہے۔ اور یہ عکاسی 3D (3-D) ہے۔ اس تھراپی کے دوران ، روبوٹ سرجن کی ہدایت پر کام کرتا ہے۔ در حقیقت ، کمپیوٹر میموری کارڈ جو سرجن آپریشن سے پہلے روبوٹ میں داخل کرتے ہیں ، روبوٹ اس آواز کو پہچانتا ہے۔ مثال کے طور پر؛ ‘دائیں چلنا’ ، ‘بائیں چلنا’ ، ‘آگے بڑھیں’ اسی طرح روبوٹ بھی اس سمت کی پیروی کرتا ہے۔ ڈاکٹر نریش تریھن کہتے ہیں ، ’’وینسی روبوٹک سرجری تکنیک ، جو ایک کم سے کم حملہ آور تکنیک ہے ، دل کی پیچیدہ بیماریوں کا صحت مند علاج کرتی ہے۔

ڈاکٹر تریھن نے مزید بتایا کہ اس سرجری کی تکنیک کے ذریعے دل کے سوراخ اور ہارٹ والو سے متعلق تمام بیماریوں کا علاج کیا جاتا ہے۔ اس سرجری کے بعد ، دل کے مریض کی جلد صحت یابی ہوجاتی ہے۔ اور دو تین دن میں وہ گھر جاسکتا ہے۔ سرجری کے دوران ، خون کی کمی ہوتی ہے۔ ڈا ونچی روبوٹک سرجری کی تیاری کسی بھی کم معمولی پٹی تکنیک کی طرح ہے۔ فرق صرف اتنا ہے کہ سرجن کے ہاتھوں کی بجائے ، سرجری کا کام روبوٹ کے ہاتھوں سے کیا جاتا ہے۔ یہ فیصلہ ایم آر آئی یا سی ٹی اسکین کے ذریعہ کیا جاتا ہے جہاں ویڈیوگرافیکی جائے۔ اسکین والے رپورٹوں کو دا وینسی ٹکنالوجی میں شامل کیا گیا ہے۔ روبوٹ کے ذریعے منتقل ہونے والے دل کی 3-D تصاویر بھی صحت سے متعلق میں اضافہ کرتی ہیں۔

خط و کتابت کا پتہ:
گیان بھدر ،
مکان نمبر۔ 57 ، دوسری منزل ،
گردوارہ کے پیچھے ،
منیرکا ، نئی دہلی – 110 067. موبائل – 09871208435

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pin It on Pinterest

RSS
Follow by Email
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Instagram